Blog Post

Informacja o zmianie przepisów

  • Autor: Neton
  • 09 lis, 2018
 Informujemy, iż w związku ze zmianą przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne od 12 grudnia 2018r. zmianie ulegają zapisy w umowach dotyczących świadczonych przez nas usług. Zmiany te nie wymagają od Państwa żadnych dodatkowych czynności ani kontaktu z nami oraz nie wpływają na obecne opłaty za usługi.

Dostosowaliśmy postanowienia, które uprawniają Państwa do zmiany warunków umowy na odległość (np. za pomocą poczty elektronicznej):
Zmiany umowy można dokonać w formie pisemnej oraz dodatkowo wybierając formę dokumentową, w tym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość. Sposoby zmiany umowy wraz adresami kontaktowymi znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.neton.pl
W przypadku wyboru przez Państwa formy dokumentowej, dostarczymy treść zaproponowanych i uzgodnionych warunków umowy oraz Państwa oświadczenie o związaniu się tymi warunkami na trwałym nośniku w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 683 i 2361 oraz z 2018 r. poz. 650).

W przypadkach, gdy umożliwimy dokonanie zmian umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość (np. poprzez wysłanie e-mail), wówczas otrzymają Państwo od nas informację potwierdzającą realizację takiego zlecenia, bądź informacją o odmowie.

W ciągu 14 dni od daty zmiany umowy dokonanych na odległość lub poza naszym biurem przysługuje Państwu prawo odstąpienia od tych zmian. Termin będzie zachowany, jeśli Państwa oświadczenie będzie wysłane do nas przed upływem 14 dni.

Do zmienionych warunków umowy obowiązują aktualne regulaminy i cenniki.

W związku z powyższym informujemy, że w przypadku braku akceptacji zmian, mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy do dnia 12 grudnia 2018 r. W przypadku wypowiedzenia dotyczącego zmiany umowy zawartej na czas określony, będziemy mogli dochodzić od Państwa zwrotu udzielonych ulg, których Państwu udzieliliśmy.

 Ci z Państwa, którzy nie podali nam swojego adresu e-mail w celu otrzymywania w ten sposób każdej treści proponowanych przez nas zmian warunków umowy, zachęcamy do uzupełnienia tych danych, kontaktując się z nami bezpośrednio lub za pomocą kontaktów wskazanych na naszej stronie internetowej.

Informacje odnośnie wprowadzanych zmian w związku z nowelizacją przepisów dostępne są także na naszej stronie.
Autor: NETON 24 Mar, 2021
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 24 Mar, 2021
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 24 Mar, 2021
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 20 Nov, 2020

 

INFORMACJA

o zmianie umów abonenckich o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Mając na uwadze ciążący na przedsiębiorcy telekomunikacyjnym obowiązek powiadomienia abonentów o zmianie sposobu świadczenia usług z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, informujemy Państwa, że od dnia 21 grudnia 2020 r ., z uwagi na konieczność dostosowania zapisów umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, stosowanych u Operatora do wymogów przepisów prawa [1] , zmianie ulegnie treść Państwa umów, zawartych z Operatorem:

ZMIANY W SPOSOBIE ŚWIADCZENIA USŁUG OD 21 GRUDNIA 2020 ROKU

·      Jeżeli zawarli Państwo umowę w formie dokumentowej np. przez telefon, za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie o jej wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu będzie mogło zostać złożone w takiej samej formie (tj. np. w wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub przez telefon, w trakcie rozmowy), a nie tak jak dotychczas, wyłącznie w formie pisemnej.

·      W przypadku, gdy skorzystacie Państwo ze wskazanego powyżej uprawnienia do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od umowy w formie dokumentowej, niezwłocznie (maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego) zawiadomimy Państwa o jego otrzymaniu, a w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia, potwierdzimy jego przyjęcie, wskazując m.in. dzień, w którym umowa zostanie rozwiązana.

·      Jeżeli będzie się zbliżał termin, na jaki została zawarta umowa na czas określony, a tym samym dzień, w którym umowa ta, w przypadku braku złożenia przez Państwa oświadczenia o braku woli dalszego korzystania z naszych usług, będzie ulegała przekształceniu w umowę na czas nieokreślony, przypomnimy o tym Państwu, przesyłając odpowiednią informację oraz przedstawimy aktualną, najkorzystniejszą ofertę.

·      W przypadku, gdy umowa o upływie terminu na jaki początkowo została zawarta ulegnie przekształceniu w umowę zawartą na czas nieokreślony, przysługiwać będzie Państwu prawo do jej wypowiedzenia, w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

·      Jeżeli będą Państwo zainteresowani zmianą dotychczasowego dostawcy usługi dostępu do Internetu i będą chcieli rozpocząć korzystanie z naszych usług, możecie Państwo wypełnić wniosek w specjalnie dedykowanym do tego kanale sprzedażowym. Wniosek ten umożliwia żądanie zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do Internetu – aktywacja usług przez nastąpi najpóźniej w odstępie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia umowy z poprzednim operatorem.

·      Jeżeli korzystacie Państwo z naszych usług dostępu do Internetu w ramach jednego z pakietów, udostępnimy Państwu narzędzie, umożliwiające nieodpłatne monitorowanie wykorzystania tych usług na każdym etapie.

·      Raz w roku poinformujemy Państwa o naszych najkorzystniejszych ofertach (chyba że nie wyrażą Państwo na to zgody).

·      Jeżeli korzystacie Państwo z naszych usług telefonicznych, Państwa uprawnienia do przeniesienia numeru do innej sieci, pozostanie w mocy przez miesiąc po rozwiązaniu z nami umowy, chyba że złożą Państwo oświadczenie o zrzeczeniu się tego prawa.

POSTANOWIENIA UMOWY ULEGAJĄCE ZMIANIE

Poniżej przedstawiamy Państwu poszczególne postanowienia umów abonenckich, ulegające zmianie:

Postanowienia umowne dotyczące prawa wypowiedzenia Umowy abonenckiej zostaną uzupełnione o punkt o następującym brzmieniu :

Oświadczenie o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od Umowy może zostać złożone 1) w formie pisemnej bądź 2) dokumentowej, w przypadku gdy umowa o świadczenie usług została zawarta także w formie dokumentowej.”

„Wypowiedzenie umowy w formie dokumentowej może zostać złożone w postaci:

a) wiadomości mailowej na adres e-mail: boa@neton.pl,

b) lub telefonicznie pod numerem: 77 448 93 00,

W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o rozwiązaniu, wypowiedzeniu lub odstąpieniu w formie dokumentowej Dostawca Usług nie później niż w ciągu jednego dnia roboczego od chwili jego otrzymania zawiadamia Abonenta o jego otrzymaniu poprzez:

a) wysłanie wiadomości SMS-a – jeśli numer do kontaktu wskazany w Umowie jest numerem telefonii mobilnej lub

b) wykonanie połączenia telefonicznego na numer wskazany przez Abonenta – jeśli numer do kontaktu wskazany w Umowie jest numerem telefonii stacjonarnej,

W terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy w formie dokumentowej, Dostawca Usług potwierdza na trwałym nośniku jego przyjęcie – w formie nośnika PDF przesłanego na e-mail wskazany w Umowie lub na piśmie na adres korespondencyjny wskazany w Umowie– jeśli Abonent nie wskazał adresu e-mail.”

 

Postanowienia umowne, dotyczące przekształcenia umowy w umowę zawartą na czas nieokreślony, po upływie terminu, na jaki początkowo została zawarta zostaną uzupełnione o punkt o następującym brzmieniu:

Umowa Abonencka zawarta na czas określony po upływie terminu obowiązywania ulega przedłużeniu na czas nieokreślony. Dostawca Usług informuje Abonenta na trwałym nośniku:

a) w formie PDF wysłany na adres e-mail wskazany w Umowie, lub

b) na piśmie na adres korespondencyjny wskazany w Umowie, jeśli Abonent nie wskazał adresu e-mail w Umowie,

- o automatycznym przedłużeniu Umowy, sposobach jej rozwiązania oraz najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych nie później niż w terminie 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta . Abonent może złożyć oświadczenie w formie:

a) e-mail na adres : boa@neton.pl

b) na piśmie na adres: NETON SA, ul. Zjednoczenia 9/1, 48-304 Nysa

- o braku chęci przedłużenia umowy na czas nieokreślony najpóźniej przed terminem przekształcenia umowy na czas nieokreślony.

Z chwilą przedłużenia Umowy na czas nieokreślony Abonent zobowiązany będzie do uiszczania opłat abonamentowych zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych obowiązującym w dniu przekształcenia umowy na czas nieokreślony, zgodnie z taryfą dla umów na czas nieokreślony. Zmiana Cennika, w trakcie obowiązywania Umowy, rodzi skutki wskazane w Regulaminie.”

„W przypadku gdy umowa zawarta na czas określony uległa automatycznemu przekształceniu, w umowę na czas nieokreślony, Abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy przekształconej, w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie trwania wypowiedzenia Abonent ponosi jedynie koszty świadczenia usług telekomunikacyjnych objętych Umową.”



[1] Zmiana w treści umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych związana jest z wejściem w życie w dniu 21 grudnia 2020 r. przepisów ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz. U. poz. 875 z późn. zm.), zmieniających ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 z późn. zm.) – dalej jako „Prawo telekomunikacyjne”.

 

Autor: NETON 18 Aug, 2020
Urządzenie przeznaczone jest do prac przy ogrodzeniach oraz pracach budowlanych, a w naszej branży na pewno ułatwi pracę przy stawianiu słupów kompozytowych oraz wykonywaniu przecisków :)
Autor: NETON 18 Aug, 2020
Każdego dnia trafiamy na nieoczekiwane niespodzianki, Vermeer pomaga nam wszystkie trudności przezwyciężyć a jednocześnie przyśpiesza prace w budowaniu sieci światłowodowej :)
Autor: NETON 27 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że ulica Orląt Lwowskich, Kadetów II RP, Witolda Pileckiego, Dekutowskiego, Sendlerowej, Kombatantów RP są w zasięgu Internetu Radiowego.
Nie masz jeszcze internetu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej ! 
Autor: NETON 26 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Ulice które są w zasięgu sieci światłowodowej: Nowowiejska, Traugutta, Waryńskiego, Strzelców Bytomskich.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Autor: NETON 26 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie.
Ulice które obejmuje zasięg światłowodu: Kochanowskiego, Wańkowicza, Czesława Miłosza, Grzegorza z Sanoka, Karpińskiego, Kwiatowa, Kisielewskiego, Gombrowicza, Grunwaldzka, Kozielska, Tuwima, Brzechwy, Zapolskiej, Fredry, Makuszyńskiego, Borelowskiego, oraz część ulicy Długosza.
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !

Mieszkasz na Górnej Wsi ? Nie znalazłeś swojej ulicy ? Zadzwoń na pewno temu zaradzimy :)
Autor: NETON 26 Feb, 2020
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy podłączenia klientów po światłowodzie. 
Nie masz jeszcze światłowodu ? Zadzwoń do nas i złóż zamówienie jak najszybciej !
Więcej wpisów
Share by: